Proč je vytrvalost v marketingu tak důležitá?

Marketing je dlouhodobý proces, ve kterém člověk musí vytrvat, protože jinak vám nepřinese očekávaný efekt. Následujících 20 bodů vás o tom přesvědčí. Je možné, že vám to příjde dokonce až vtipné, protože zjistíte, že samy to vnímáte úplně stejně. Jak na člověka působí inzeráty a reklamy, které denně shlédá v televizi, v novinách nebo na internetu?

A proč je teda vytrvalost v marketingu tak důležitá? Protože, když se člověk poprvé podívá na nějaký inzerát nebo reklamu, tak jej prostě:  

1. Nevidí.

2. Když se na něj podívá podruhé, nevšimne si jej.

3. Potřetí si uvědomí jeho existenci.

4. Počtvrté bude mít dojem, že už jej někdy viděl.

5. Popáté si jej přečte.

6. Pošesté nad ním ohrne nos.

7. Posedmé si ho pročte a řekne: „Panebože!“

8. Poosmé řekne: „Ta zatracená věc je tu zas!“

9. Podeváté začne být zvědavý, jestli to k něčemu je.

10. Podesáté se zeptá souseda, jestli to zkoušel.

11. Pojedenácté se diví, že se to té firmě vyplatí.

12. Podvanácté si začne myslet, že to musí být dobrá věc.

13. Potřinácté dojde k názoru, že to asi za něco stojí.

14. Počtrnácté si uvědomí, že něco takového už vlastně dlouho chtěl.

15. Popatnácté se začne trápit, že si to nemůže dovolit.

16. Pošestnácté se rozhodne, že si to jednou koupí.

17. Posedmnácté si to poznamená.

18. Poosmnácté proklíná svou chudobu.

19. Podevatenácté přepočítá peníze pečlivěji.

20. A když vidí inzerát podvacáté, tak si zboží koupí nebo pro něj pošle ženu.


5 odpovědí na “Proč je vytrvalost v marketingu tak důležitá?”

    1. Lidi jsou proti reklamám imunní až moc. Hodně lidí, co znám, používají adblocky a mažou pravidelně cookies (i když neví k čemu to vůbec slouží). Pak práce člověka, který dělá reklamu, vyjde nazmar…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *